درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 160910
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




دارندگان آي‌پد پولدار هستند

تحقیقات نشان داده دارندگان دستگاه‌های آیپد اپل نسبت به سایر کسانی که تبلت‌های دیگری دارند از وضعیت مالی بهتری برخوردارند.
بر اساس گزارش NPD Group، بیش از 40 درصد دارندگان آیپد درآمد سالانه بیش از 100 هزار دلار دارند، این در حالی است که 26 درصد افرادی که تبلت‌های دیگری دارند از این میزان درآمد برخوردارند.
تحقیقات نشان داده، این روزها اکثر کسانی که به خرید تبلت می‌پردازند سن و سال کمی دارند و 50 درصد افرادی که در طول سال 2011 تبلت خریداری کرده‌اند درآمد سالانه آنها کمتر از 45 هزار دلار بوده و 33 درصد آنها کمتر از 34 سال سن دارند.
به گزارش موبنا، بر اساس این گزارش، فقط 10 درصد دارندگان تبلت ادعا می‌کنند که به نوت بوک نیاز ندارند و 26 درصد کسانی هم که تبلت ندارند برای خرید این نوع دستگاه‌ها در طول سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

فناوری اطلاعات


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : یکی

گوگل با قوانین حریم خصوصی جدید خود شما را در هر کجا که هستید دنبال می کند.
یکی از خبرنگاران گفته چند هفته پیش یک سری از فیلمهای ورزشی را به صورت آنلاین خریداری کرده و بعد از آن هر وقت در گوگل عبارتی را جستجو می کرده با پیشنهادهایی برای خرید فیلم ورزشی مواجه می شده است که باعث تعجب او شده است.
گوگل طبق قوانین جدید حریم خصوصی دارای یک سیاست محرمانه گشته که بدون اطلاع و اجازه افراد امکان پیگیری فعالیت های آنها در اینترنت را دارد.به گزارش شبکه فن آوري اطلاعات ايران از washingtonpost، اما آلما وایتن یکی از مدیران گوگل در زمینه حریم خصوصی نظر دیگری در این مورد دارد و در پست وبلاگ خود گفته که این قوانین جدید به گوگل این اجازه را می دهد تا با پیگیری فعالیت های کاربران خدمات بهتر و موثرتری را به آنها ارائه دهد.

فناوری اطلاعات


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:17 ::  نويسنده : یکی

متلک پرانی به هکرها به دنبال دستگیری تعدادی از اعضای گروه هکری LulzSec برای شرکت امنیتی پاندا بسیار گران تمام شد.
 
به گزارش فارس، به دنبال دستگیری Sabu رییس این گروه هکری و تعدادی از همکارانش توسط اف بی آی، لوییس کورونز رییس آزمایشگاه های شرکت امنیتی پاندا در وبلاگ خود از این مساله اظهار خوشحالی کرد و به کنایه نوشت: حالا این هکرها کجا هستند؟...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : یکی

روز چهارشنبه 17 اسفندماه جاري شوراي‌عالي فضاي مجازي با حكم رهبر معظم انقلاب تشكيل شد و ايشان ضمن دستور براي تشكيل شوراي‌عالي فضاي مجازي به رياست رييس‌جمهور، اعضاي حقوقي و حقيقي اين شورا را تعيين كردند. رهبر انقلاب اسلامي آثار چشمگير شبكه جهاني اينترنت در ابعاد زندگي فردي و اجتماعي،...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : یکی

كي از مهم‌ترين موضوعاتي كه از سوي رسانه‌ها به آن پرداخته شد، موضوع حضور چيني‌ها در بازار ايران و ورود مجلس به اين حوزه بود؛ موضوعي كه با توجه به وعده‌هايي كه در خبرها مبني بر پيگيري آن از سوي نمايندگان مجلس داده شد و از سويي خروج شركت‌هاي چيني يكي پس از ديگري (براساس خبر وال‌استريت ژورنال) از بازار مخابراتي ايران، اتفاق افتاد. در حالي كه بايد بيش از 50 درصد تجهيزات مخابراتي از شركت‌‌هاي داخلي تامين شود

...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : یکی

به گفته كارشناسان اگر مردم به خريد اجناس رايانه‌يي براي شب عيد اصرار دارند؛ مي‌توانند اجناسي همچون كول ديسك، كي‌بورد و ماوس‌هاي فانتزي بخرند كه قيمت‌هاي تقريبا معمول‌تري دارند؛ اما پس از عيد مي‌توانند به راحتي به خريد اقدام كنند.

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : یکی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد