درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 160535
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




سلام. ورود شما را به جمع تبلیغ کنندگان خوش آمد میگوییم و از اینکه سیستم ایران مارکت سنتر را برای تبلیغ انتخاب نموده اید، خرسندیم و به شما تبریک میگوییم. در این راهنما سعی شده است برای راحتی کار و درک بهتر شما از پنل، مثالهای متعدد همراه با تصاویر ارائه شود. پیشنهاد میشود قبل از استفاده از پنل، این راهنما را بدقت مطالعه نمایید.

همین الآن دیر شده زودتر اقدام کنید تا شما هم درآمد حداقل ماهانه 700هزارتومان را تجربه کنید.

 

...ورود...


   
...ورود...



...ورود...

 

محصولات ارزان و متنوع راهم زودتر از بقیه تهیه کنید.

خرید ارزان

فناوری اطلاعات


دو شنبه 18 شهريور 1398برچسب:, :: 9:16 ::  نويسنده : یکی

شاهین نجفی گفت: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اکنون این موقعیت از من سلب شده است.

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : یکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رویترز اعلام کرد با افزایش واردات نفت اروپا و آسیا از ایران در ماه می صادرات نفت ایران طی این ماه روندی کاهشی نداشته است.

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : یکی

با گذشت سه ماه از سال هنوز میزان واقعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده است اما براساس اعلام مسوولان قرار است تا پایان خرداد ماه افزایش حقوق این افراد نهایی و اعلام شود.

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : یکی

ترس شاهین نجفی از اعلام محل استقرارش نشان دهنده کارکرد روزافزون شریعت شیعی در جهان است.

 

*

توهین به مقدسات شیعیان به بهانه افسون زدایی از جوامع در حال توسعه، در حقیقت بخش مهم و نوک پیکان سلطه گری فرهنگی جهان غرب است.برای تحمیل عناصر فرهنگی خود به جوامع دیگر، ابتدا باید عناصر فرهنگی حاکم بر آن جامعه را دچار تزلزل کرد.

یکی از مهمترین عوامل تثبیت و قدرت دهنده به عناصر فرهنگی یک جامعه، مقدسات حاکم بر آن جامعه است. به گونه ای که با تخریب این ستون های مستحکم به راحتی می توان فرهنگ آن جامعه را به نابودی کشاند.

غربیان که به غلط علت پیشرفت خود را در تقدس زدایی و جدا شدن از دین و معنویت و مقدسات جستجو می کنند، برای تسلط اقتصادی و سیاسی بر سایر جوامع در حال توسعه، باید در قدم اول زمینه های قداست زدایی را در آن جامعه فراهم سازند.

در مقابل این روند مبارزه با مقدسات و معنویات، شریعت پویای شیعه تا به امروز بیشترین مقاومت را داشته است. شیعیان نه تنها توانسته اند باورها و مقدسات خود در این طوفان تهاجم فرهنگی حفظ کنند بلکه تا حدود زیادی موفق به نشر این باورهای مقدس به سایر جوامع نیز شده اند.

همانطور که همه می دانیم در ایام محرم، شیعه و سنی، مسیحی و زرتشتی، یهودی و لائیک در ایران برای امام حسین(ع) احترام قائل هستند و عزاداری می کنند. نشانه های ترویج عشق و ارادت جهانیان به ائمه اطهار و ولایت و عدالت و سایر باورهای مقدس شیعه در دنیا به وضوح دیده می شود.

حکم ارتداد سلمان رشدی و مخفی شدن او از ترس کشته شدن برای اثبات شکست عملیات تقدس زدایی در بین مسلمانان و شیعیان، کافی است.

حکم ارتداد شاهین نجفیهمه ما شاهدیم که هر چقدر بیشتر به مقدسات شیعه توهین می شود، سال به سال ارادت مردم نسبت به ائمه اطهار و مراسمات معنوی شیعی بیشتر می شود.

اما شاهین نجفی که با توهین به امام هادی به دنبال نقطه عطفی برای شهرت دوباره خود می گردد، این روزها مجبور به مخفی شدن در پستوی کوچه و خیابان های آلمان شده است.

*
شاهین نجفی در بی بی سی فارسی

نجفی در مصاحبه با بی بی سی فارسی از بیان محل استقرار خود طفره رفته و می گوید برای حفظ جان خود مجبور است که به صورت مخفی زندگی کند.

او توهین به ائمه را آگاهانه و نوعی تابو شکنی که از دل و زندگی شخصی اش برمی آید می داند و تمام تلاشش را می کند تا اثبات کند که این آهنگ “توهین به مقدسات شیعه” نیست!

این در حالی است که او در آهنگی به نام “نقی” به ساحت امام هادی، امام زمان و همچنین امام خمینی و امام خامنه ای به شکلی زشت و بی پرده توهین های جنسی و غیرجنسی می کند.

ترس و دستپاچگی نجفی برای اثبات عدم توهین به مقدسات، اولین نشانه های نابودی و مرگ تدریجی اوست. دست و پا زدن هایی که دیگر فایده ندارد و تلاش بی بی سی و صدای امریکا هم برای تطهیر او به جایی نخواهد رسید.

شاهین نجفی

جالب اینجاست که هرگاه غرب، مقدسات مسلمانان را زیر سوال می برد و با واکنش محکم مردم مواجه می شود، سعی می کند تا اصل توهین را زیر سوال برده و اثبات کند که اصلا منظورشان توهین به مقدسات نبوده است.  اما این حناها دیگر برای ما رنگی ندارد.

حکم ارتداد غیرمستقیم شاهین نجفی از طرف یکی از مراجع شیعه، برای پیوستن او به تاریخ بس است. شاید این روزها کمی آوازه ی بی اخلاقی ها و توهین های او در بی بی سی و صدای امریکا پیچیده باشد ولی چندی نخواهد گذشت که شاهد به زباله انداخته شدن انسان های بی کارکردی چون او توسط اربابانشان خواهیم بود.

فناوری اطلاعات


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : یکی

تهران- نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 1391 فردا در بهارستان برگزار می شود.

.

.

.

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : یکی

تهران - رییس سابق اداره ملی انرژی چین گفت: پكن در واردات نفت از ایران تحت فرمان هیچ كشوری قرار ندارد و صرفا بر اساس نیاز خود عمل می كند.

فناوری اطلاعات


دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : یکی

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : یکی

مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را که با ۷۹ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است در دستور کار امروز دارد.
به گزارش مهر، قرار است مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طرح سوال از رئیس جمهور را که در ۱۰ محور و با ۷۹ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است مورد بررسی قرار دهد.
به گفته رضا حسینی سخنگوی طراحان سوال از رئیس جمهور ساعت ورود احمدی‌نژاد به مجلس ۹ صبح اعلام شده است.
همچنین بررسی سوال از رئیس جمهور به عنوان دومین دستور کار قرائت شد.
مجلس هم اکنون ادامه بررسی طرح وظایف و اختیارات وزارت نفت را بررسی می‌کند.
طرح سئوال از رئیس جمهور به عنوان مهمترین دستور کار این هفته مجلس در برنامه کاری نمایندگان ثبت شده است.

...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : یکی

کیهان گفت و گویی با امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) انجام داده است.

در بخشی از این گفت وگو امده است:
*رادارها تجهیزاتی الکترونیکی هستند که به عنوان بخشی از عناصر کشف در شبکه یکپارچه پدافند هوایی به کار گرفته می شوند. در حال حاضر این شبکه با استفاده از انواع حساسه های کشف، پوشش کاملی را در فضای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نموده است و به جرأت می توان گفت ایران در طراحی، ساخت و بکارگیری سامانه های راداری، یکی از برترین ها در منطقه است...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 9:21 ::  نويسنده : یکی

مديران يکي از شرکت هاي تجاري- صنعتي در شرق اروپا که در سالهاي اخير رفت وآمد زيادي به کشورمان داشتند، با طرح وعده هايي چون ساخت کارخانه هاي پيشرفته و انتقال تکنولوژي به ايران توانسته بودند با بسياري مسئولان دولتي ديدار و موافقت هاي لازم را براي حضور در بازار ايران دريافت کنند پس از سالها وعده، اکنون با استفاده از ارتباطات خود، تنها به صادرات گسترده محصولات خود به کشور و خروج ارز از ايران مشغول هستند...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : یکی

جمعیت حقوق مدنی و سیاسی (حسم) اعلام کرد که با کمال نگرانی ، بازداشت خشونت بار زنان توسط وزارت کشور سعودی بدون هرگونه دلیل و توجیه قانونی و آزار جنسی آنان را پیگیری خواهد کرد...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : یکی

در شب عيد از خجالت در پيشگاه مردم عرق كردم.
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به اينكه به ايام پاياني سال نزديك مي‌شويم از دستگاه‌هاي ذيربط و مسئولين متولي تنظيم بازار خواست بر وضعيت بازار اشراف و نظارت كامل داشته باشند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا رحيمي در جلسه كارگروه تنظيم بازار تاكيد كرد: دولت تلاش دارد با برنامه ريزي و مديريت صحيح بر وضعيت بازار، آسايش و رفاه هرچه بيشتر مردم را بويژه در شب عيد فراهم كند.
وي با انتقاد شديد از افزايش قيمت‌ها د ربازار افزود: كار به جايي رسيده است كه ديگر بايد با عوامل گراني برخورد كنيم.
وي با بيان اينكه يك روز موضوع مرغ، يك روز موضوع دلار و ارز مطرح مي‌شود اظهارداشت: روزهاي ديگر نيز موضوعات ديگري كه واقعيت ندارد مطرح مي‌شود.
رحيمي تصريح كرد: در شب عيد از خجالت در پيشگاه مردم عرق كردم، ما بايد مقصد را در همين جلسه شناسايي كنيم تا در جلسه هيئت دولت در خصوص بررسي و تصميم مقتضي اقدام عاجل به عمل آيد.

فناوری اطلاعات


چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:عید-گرانی, :: 9:4 ::  نويسنده : یکی

ساعت کار شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در ایام پایانی سال اعلام شد.

به گزارش فارس «توانا» در روزهای پایانی سال بانک‌های خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود ساعات کاری شعب خود را افزایش داده‌اند...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : یکی

هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل پیش از انجام سفر خود به آمریکا به کانادا رفت و با مقامات اوتاوا دیدار و گفتگو کرد . طبق اعلام رسانه های کانادایی موضوع هسته ای ایران در صدر گفتگوهای نتانیاهو با مقامات اوتاوا بوده است. ...

 

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 10:54 ::  نويسنده : یکی

همراهان نیوز : عکسی که میبینید برنده جایزه پولیتزره 1994 شد. عکس بچه قحطی زده سودانی رو نشون میده که داره برای دریافت غذا به طرف کمپ سازمان ملل سینه خیز میره و کرکس منتظره که اون بچه بمیره تا بتونه اونو بخوره . این عکس همه دنیا رو متحیر کرد. هیچکس نفهمید که برای اون بچه چه اتفاقی افتاد.

فناوری اطلاعات

یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 11:44 ::  نويسنده : یکی

دشمنان، ضدانقلاب و فتنه گران، این تحلیل را ترویج می دادند که اگر نظام به اصلاح اوضاع نپردازد، مردم با یک مشارکت حداقلی و زیر 40 درصد، جمهوری اسلامی را در بن بست بحران مشروعیت قرار خواهند داد...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : یکی

وکلای ملت ضمن تصویب ارائه تنخواه 22 هزار میلیارد تومانی ‌به دولت، تأکید کردند که اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سه ماه اول 91 ‌معادل سه ماه پایانی سال 90 اجرا می‌شود.

...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : یکی

نکته جالب توجه اینجاست که متقاضیان اینگونه وام‌ها نمی‌توانند با مراجعه به ارگان مربوطه برای محل مورد اقامت خود اینگونه وام ها را دریافت کنند

...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : یکی
 

فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام خمینی

شب گذشته یک هواپیمای مسافر بری آمریکایی به دلیل اتمام سوخت مجبور شد در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود اضطراری کند

...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : یکی

رییس اتحادیه صنفی جایگاه داران بنزین از افزایش قیمت بنزین از ۱۴ فروردین ۹۱ خبرداد و افزود: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته قیمت بنزین به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان افزایش می یابد ...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : یکی

رییس اتحادیه صنفی جایگاه داران بنزین از افزایش قیمت بنزین از ۱۴ فروردین ۹۱ خبرداد و افزود: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته قیمت بنزین به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان افزایش می یابد .

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : یکی

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن گفت: پسرم مصطفی در طول زندگی خود همواره جهانی فکر می کرد به همین دلیل شهادتش نیز جهانی شد...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : یکی

علامه مصباح‌یزدی در پاسخ به سؤالی درباره چرایی حمایت از جبهه پایداری، گفت: در رابطه با جبهه پایداری به تکلیف عمل کردم.

علامه مصباح یزدی در حاشیه یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤال فارس، درباره چرایی حمایت از جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: "در رابطه با این موضوع به تکلیف عمل کردم".

استاد حوزه علمیه قم همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر چگونگی مقابله جوانان با مفاسد اخلاقی، گفت: بهترین و آسان‌ترین راهی که جوانان می‌توانند برای مقابله با مفاسد اتخاذ کنند، توسل به حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) است.

فناوری اطلاعات


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : یکی

حسینی‌بوشهری:
مردم ایران اوباما را از توهم تحریم هم خارج خواهند كرد
مردم ایران اوباما را از توهم تحریم هم خارج خواهند كرد        
   
    فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : یکی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پاسخ به سؤالی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر واقعا بخواهد به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند آن را بدون هیچ صحبت و موضعگیری قبلی انجام می دهد....

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 10:47 ::  نويسنده : یکی

نماینده سابق مجلس بحرین در تماسی با بی بی سی: «اگر ملت بحرین 550000 نفر بحرینی باشند الان بیشتر از 350000 نفر به خیابان آمده اند، آنقدر جمعیت راه پیمایان طولانی بود که طول راه پیمایی بیشتر از 5 کیلومتر بود که مردم به صورت فشرده کنار هم جمع شده بودند.»...

فناوری اطلاعات

ادامه مطلب ...


شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : یکی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد